Letterlijke warme herinneringen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Amiekje - WaarBenJij.nu Letterlijke warme herinneringen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Amiekje - WaarBenJij.nu

Letterlijke warme herinneringen..

26 Januari 2014 | Nederland, Groningen

Uit het raam kijkend dwarrelen de sneeuwvlokjes uit de donkere hemel naar beneden. De winter is nu dan toch echt begonnen, althans.. in Groningen dan -;)

Een heel jaar geleden keek ik op dit moment uit het vliegtuig raampje, gedachten die uit gingen naar de vijf maanden die komen zouden..

Toen het avontuur voor me, nu het avontuur achter me...

Tranen gelachen, tranen gehuild, verbrande huiden gehad maar toch weer bruin bijgekleurd, blije momenten maar ook verdrietige momenten.. Warme ( en dat bedoel ik letterlijk én figuurlijk -:p) herinneringen!

Zoals mijn laatste blog in Thailand beschreef; het is over, maar nog niet voorbij. Levend in het hier en nu, terugkijkend op de mooie dingen, nare dingen achter me latend open ik ook dit jaar een nieuw hoofdstuk -:)!

Afstuderen, hopelijk dan een werkende vrouw maar ook een trip van 3 weken Afrika in Maart/April, daar dan toch echt afmaken wat Loes en ik in Thailand niet samen hebben kunnen doen..

Na het aan eten van mijn verloren kilo's en mijn o zo Nederlands witte huidje kijk ik dus uiteraard uit naar de volgende trip die komen gaat!

Be continued!

• 27 Januari 2014 - 11:06

Kale:

Zo is het lief, op naar de toekomst! Dikke kus.