Ik zeg; PROOST! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amiekje - WaarBenJij.nu Ik zeg; PROOST! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amiekje - WaarBenJij.nu

Ik zeg; PROOST!

Blijf op de hoogte en volg

17 Juni 2013 | Thailand, Bangkok

Toen er vorige week dikke regendruppels continu tegen mijn raam tikten, hebben de onweersknallen me wel 10jaar van mijn leven gekost. De hemel scheurde nog net niet open en daarbij was naar buiten gaan nu even niet zo gemakkelijk.. Badend door de diepe(!) plassen liep je al gauw tot over je enkels door het water. Vooral leuk als die taxi's je gewoon passeren met VOLLE snelheid, wat dus al gauw een nat, maar uber nat pak opleverde...

Met de dikke regendruppels tegen het raam, en de verschrikkelijke knallen moest ik me vorige week toch even flink concentreren. DE laatste loodjes!

Maarr, een mens heeft natuurlijk zo af en toe ontspanning nodig en precies op het goede moment was er een FareWell Dinner georganiseerd voor alle GrandTour Studenten hier in Thailand. Met het thema 'swinging sixties' moest ik me toch echt eventjes achter de oren krabben wat ik aan moest trekken... Al gauw had ik een 'poepbroek' gevonden (jeweetwel, die dingen met een TE laag kruis), en werd het al ietsje meer sixties. Met een bus haarspray in de hand, een sixties bandje voor om het hoofd, EN een borstel had een studiegenootje de eer om mijn haar geheel te touperen! Resultaat; Al het haar wild op de kop = outfit compleet!

Trots paradeerde ik rond met mijn fantastische kapsel dat niet eens bewoog in weer en wind door de grote hoeveelheid haarspray. Om dan vervolgens met de prijs van 'best geklede swinging sixties' er vandoor te gaan, was natuurlijk een klein beloninkje voor al het leed wat ik s'avonds onder de douche ervaren moest. Maar, no worries; Ik heb weer normale haartjes op mijn hoofd!

Hoe gezellig het ook was die avond, de volgende dag moesten we weer aan de bak. ALLES wat we tot nu toe gedaan hadden moest gedocumenteerd worden. Resultaat; de grootste map VOL met ons werk. Toch een trots gevoel op alles wat we gedaan hebben. Helaas was deze grote map niet het enige wat klaar moest. Er zat namelijk ook heel wat tijd in het voorbereiden van de eindpresentatie...

MAARR, de verdere details zal ik jullie besparen, want het boeit me nu eventjes helemaal niks meer. Ik ben namelijk.......................

KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindpresentatie in tha pocket, ALLES uitgeprint en een blije client die nu toch lichtelijk zenuwachtig word van al het werk wat HIJ nu moet doen ipv 'de studenten'!

Dus jullie snappen vast waarom ik nu voor deze ENE keer om 1 uur s'middags al aan een biertje zit.. Terugkijkend op Bali en Thailand, nippend van mijn biertje voel ik me trots. Trots op het feit dat het me allemaal gelukt is! Twee zware maar o zo interessante modules, gewoon... binnen! BAM!!

Ik ga nu met een blij hoofd mijn eerste weekje vakantie in Thailand vieren wat tegelijkertijd ook mijn laatste weekje zal zijn..time flies!
Maar ik hoop toch echt dat de Thaise Weervoorspellaars het onjuist hebben wat betreft de regendruppels en donkere wolkjes.....

Wist je dat?
- als het hier regent, het ook ECHT regent?!

  • 17 Juni 2013 - 10:32

    Anne:

    Gefeliciteerd Miek!! Dik en dik verdiend dat biertje. Lekker genieten van je laatste week. Kus

  • 17 Juni 2013 - 10:44

    Elsjepelsje:

    LEKKER KIND EN LEKKERHEUURRR TOT SNELLIE

  • 17 Juni 2013 - 11:15

    Marlys:

    Gefeliciteeeerd en tot heul snel! Geniet van je laatste weekje!

  • 17 Juni 2013 - 15:57

    Mama:

    Lekker gevoel! Geniet nog maar lekker van deze vakantie week. We zien uit naar je thuiskomst.

    xxx mama

  • 17 Juni 2013 - 16:06

    Barbera En Rob:

    Lieverd dat biertje heb je zeker verdiend!! Wij zijn ook trots op je! Tot snel en nog even lekket genieten van je welverdiende weekje vakantie :)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 26289

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Reiswerk Studenten Congres 2014

15 Maart 2014 - 06 April 2014

ROAD TRIP SOUTH AFRICA

26 Januari 2013 - 28 Juni 2013

Indonesië en Thailand

Landen bezocht: